زندگی در ایرلند

زندگی در ایرلند

اطلاعات مربوط به دیده ها و دیدنی ها در ایرلند
زندگی در ایرلند

زندگی در ایرلند

اطلاعات مربوط به دیده ها و دیدنی ها در ایرلند

قلعه و باغ آردگیلان

قلعه، باغ ها و پارک Ardgillan آرد گیلان یا گیلان علیا! در 32 کیلومتری شمال استان دوبلین  جای مناسبی برای پیاده روی، آشنایی با گونه های مختلف گل ها و بازی بچه ها است. 

این مکان به دریا و شهر Skerries و جزایر کولت و سنت پاتریک اشراف دارد  و خلاصه جای بسیار زیبایی است. 

آدرس سایت برای اطلاعات بیشتر 




 

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 13:13

سلام امیر پارسا
وقت بخیر
من از طریق اینترنت و جستجو به وبلاگ و تصاویر شما رسیدم
من قصد سفر به اروپا را دارم. در انتخاب کشور مقداری تردید دارم
کارشناس و طلبه علوم دینی هستم. حدود 15 سال در مباحث علوم اسلامی از جمله مهدویت، سبک زندگی اسلامی، منچی گرایی و در غرب و ... فعالیت علمی داشتم.
میخواستم راهنمایی ام کنید. تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد